Fred Dalebout

eigenaar van De Rietschans

Na een verwoestende brand opende restaurant De Rietschans in Haren in september 2016 opnieuw haar deuren. Fred Dalebout, eigenaar van De Rietschans had al uitstekende ervaringen met Adnamics en de systemen van unTill en koos dus ook in 2016 voor ons.

Productievere keuken

52%

Klanttevredenheid

56%

Efficiëntie

32%

“Het restaurant en het zalencentrum zijn nu bijna drie keer zo groot als in de tijd voor de brand”, zegt Dalebout. “Geweldig natuurlijk, maar daar moet je met je installaties wel op inspelen. Anders gaat het ten koste van je dienstverlening en gastvrijheid. Dat vraagt dus om slimme oplossingen”

Uitbreiding pakket

Dalebout vervolgt: “We gebruiken AccountView als boekhoudkundig pakket en Smart Event Manager (SEM) voor onze Banqueting & Sales. Onze personeelsuren worden gepland in Nostradamus. Bij een heroriëntatie voor het kassasysteem in 2016, hadden we twee extra wensen: de toepassing van productieschermen in de bar en keuken ter vervanging van de traditionele bestelbon en een koppeling van onze informatiesystemen in de Cloud.”

Een combinatie van de Cloud en lokaal

De invulling van het gehele wensenpakket bleek echter nog niet zo vanzelfsprekend. Dalebout: “Ik wilde niet afhankelijk zijn van een internetverbinding voor de dagelijkse gang van zaken. Tegelijkertijd wilde ik wel de informatie gedeeld hebben en wilde ik op het hoofdkantoor een efficiëntieslag maken.” De oplossing was het beste van twee werelden. Dalebout: “Onze vaste en draadloze kassa’s van unTill functioneren nu op een lokaal netwerk, de koppelingen met ons boekhoudpakket en evenementensoftware worden in de Cloud afgehandeld. Mijn omzetinformatie kan ik realtime zien door middel van een app die zich eveneens in de Cloud bevindt. Bovendien levert de kassa 1:1 informatie aan de personeelsplanner zodat ik inzicht heb in de omzet per gewerkt uur”.

Extra voordeel

De situatie bij De Rietschans was ook voor Adnamics en unTill uniek. Er moesten aanpassingen aan de barschermen worden geprogrammeerd om te voldoen aan de wensen van De Rietschans. Het leverde wel nog een ander voordeel op. Met de lokale oplossing behoud je namelijk de mogelijkheden tot specifieke klantgerichte aanpassingen terwijl je tegelijkertijd het voordeel hebt van alle integraties in de Cloud”.

Geïnteresseerd in ons plan van aanpak?

Om inzicht te geven in de wijze waarop wij tot het beste kassasyteem komen, hebben we een helder stappenplan ontwikkeld. Deze kunt u hier downloaden.

    Naam *

    Bedrijfsnaam

    Functie *

    Telefoonnummer *

    Uw e-mailadres *

    Whitepaper gemist?

    Download het gratis whitepaper en vergelijk de mogelijkheden voor kassasystemen.

    Wij werken voor onder andere

    IJkgebouw