Kennis is innovatie

Wij volgen ontwikkelingen in de horeca en automatisering
op de voet. Zo kunnen we blijvend innoveren.

Wilt u op de hoogte blijven van de nieuwste onwikkelingen in de branche? Weten wat komende trends zijn? En kunt u wel wat tips en tricks gebruiken om bijvoorbeeld derving te voorkomen, upselling te genereren of om de gastvrijheid nóg verder te verhogen? Houd deze pagina dan in de gaten. We plaatsen regelmatig nieuws, whitepapers en onderzoeksresultaten.

Whitepapers

Interne criminaliteit: zo signaleert én voorkomt u het

Het runnen van een horeca-onderneming is prachtig. U werkt immers in een bruisende omgeving, heeft persoonlijk contact met gasten en kunt dagelijks genieten van de goede sfeer. Tegelijkertijd brengt het ondernemerschap ook de nodige uitdagingen, stress en soms financiële lasten met zich mee. En ook fraude komt helaas weleens om de hoek kijken. We geven u enkele oorzaken hiervoor, maar ook tips om fraude tegen te gaan en te voorkomen.

Bent u klaar voor de AVG?

Vanaf 25 mei 2018 gaat de Nederlandse Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) plaatsmaken voor de Europese Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Dit heeft gevolgen voor jouw horecaonderneming. Ontdek nu hoe jij je kunt voorbereiden op de AVG.

25 september 2018 in Events

Prachtige prestatie van Restaurant Vroeg – Koffie Top 100

Koffie top 100 - Restaurant Vroeg in Bunnik  Wauw! Adnamics is trots op de geleverde prestatie van Restaurant Vroeg. Gisteravond werd de Koffie Top 100 van Misset Horeca bekend gemaakt…
Read More
13 september 2018 in Events

Realtime inzicht omzet Foodhallen Rotterdam

Al enkele weken kun je er terecht voor een smakelijke avond uit en sinds gisteren is de nieuwste food hotspot in Rotterdam officieel geopend. De standhouders van de Foodhallen Rotterdam…
Read More
26 juni 2018 in Events

Adnamics continueert samenwerking met Foodhallen

Groot feest! Na vier succesvolle jaren van Foodhallen Amsterdam opent nu ook Foodhallen Rotterdam zijn deuren in de zomer van 2018. Dit gebeurt in het prachtig historisch en industriële Pakhuis…
Read More
4 april 2018 in Lancering

Koppel uw kassasysteem met Thuisbezorgd.nl

Met de software van unTill en de koppeling met Thuisbezorgd.nl kunt u eenvoudig de kassa koppelen aan uw Thuisbezorgd.nl account. De bestellingen worden direct in de kassa verwerkt en er…
Read More

Trainingen

Wilt u uw kennis van unTill opfrissen? Ontbreekt bij u voldoende basiskennis, wilt u weten hoe unTill u kan helpen bij het verbeteren van uw bedrijfsprocessen of bent u toe aan een update? Wij helpen u graag op weg met een van onze trainingen.

Basistraining

Deze basistraining geven we normaal gesproken tijdens het implementatietraject van unTill. Daarbij trainen we u volgens het train-the-trainer principe. U leert u over het dagelijks gebruik van unTill (front-office) en het onderhoud (back-office). Na de training kunt u aan de slag met de basisfuncties van unTill (frontoffice en backoffice) en kunt u uw collega’s trainen.

Resultaat

Na de training beheerst u onderstaande onderdelen:

Front-office:

  • Een tafel verplaatsen, splitsen of samenvoegen
  • Een bestelling plaatsen of wijzigen
  • Een gerecht doorvragen
  • Een tafel afrekenen
  • Correcties op tafels uitvoeren en rekeningen heropenen
  • De dag afsluiten door rapportages uit te draaien
  • De opgedane kennis overdragen aan collega’s

Back-office:

  • Gebruikers en artikelen aanmaken
  • Prijzen wijzigen
  • Opties en departementen aanmaken
  • Verschillende soorten rapportages opvragen

Voor wie

Deze training is geschikt voor iedereen die met unTill gaat werken, maar nog geen of beperkte kennis van de software heeft. Dit komt in de praktijk regelmatig voor door wisselingen in het management of verloop van medewerkers.

Intake vooraf

Een aantal dagen voor de start van de training belt onze consultant u voor een telefonische intake. Zo proberen we de leerdoelen zo helder mogelijk te krijgen. Na de training ontvangt elke deelnemer een certificaat. Adnamics wil graag dat uw training zo effectief mogelijk is. Daarom kunnen er per training maximaal 3 collega’s deelnemen.

Duur: 1 dagdeel (inclusief lunch)

Investering: 595 euro. Voor relaties met een Standaard service abonnement 495 euro. Bij een Uitgebreid abonnement betaalt u 395 euro.

Vereiste voorkennis is niet noodzakelijk.

Wilt u zich inschrijven? Gebruik dan ons inschrijfformulier. Voor meer informatie belt u naar 0251-203000 (optie 4).

Gevorderdentraining

De training voor gevorderden volgt na de basistraining. Hierbij richten we ons op de wat specifiekere functies in de backoffice van unTill. Deze gebruikt u niet elke dag, maar zijn wel handig om te beheersen.

Resultaat

Na deze training kunt u onder meer:

  • Aanpassingen doen aan de plattegrond
  • Rapportages aanpassen
  • Printeraansturingen onderhouden

Wie en wat

De training is geschikt voor iedereen die verantwoordelijk is voor het kassasysteem, meestal de eigenaar of de bedrijfsleider. De training zal worden gegeven door een van onze specialisten. Een aantal dagen voor de start van de training belt onze consultant u voor een telefonische intake. Hierin bespreken we samen uw belangrijkste leerdoelen. Zo proberen we de training voor u zo effectief mogelijk te maken. Aan het eind van de training nemen we een examen af en ontvangt u een certificaat van deelname.

Duur: 1 dagdeel (inclusief lunch)

Investering: € 595 voor de training. Voor relaties met een Standaard service abonnement is dat €495. Bij een Uitgebreid abonnement betaalt u €395.

Vereiste voorkennis: basistraining

Wilt u zich inschrijven? Gebruik dan ons inschrijfformulier. Voor meer informatie belt u naar 0251-203000 (optie 4).

Optimalisatietraining

Wanneer u enige tijd met unTill heeft gewerkt, is het tijd om meer uit het systeem te halen. De optimalisatietraining is dan een goede stap. Hiermee helpen we u uw organisatie naar een hoger niveau te tillen.

Resultaat

Uitgangspunt van deze training is de verbetering van horecaprocessen. Het unTill kassasysteem kan u hierbij ondersteunen met de nodige sturingsinformatie. Omdat elke organisatie andere doelen heeft, maken we deze training volledig op maat voor u. Enkele onderwerpen van de training zouden kunnen zijn:

  • Het interpreteren van rapportages
  • Bevoegdhedenstructuur binnen unTill
  • Het vastleggen van procedures in unTill, zoals bijvoorbeeld kasafdrachten

Tijdens de training nemen we eventuele aanpassingen in uw systeem meteen mee als dat mogelijk is. Aanpassingen die we niet tijdens de training kunnen doorvoeren, verwerken we achteraf op basis van nacalculatie.

Voor wie

Deze training is bedoeld voor de gevorderde gebruiker, meestal de bedrijfsleider of de eigenaar. De training zal worden gegeven door een van onze specialisten. Een aantal dagen komt onze consultant langs op uw locatie. Zo kunnen we het beste uw huidige werkwijze inventariseren en eventuele wensen scherp krijgen. Op basis hiervan geven we u de optimalisatietraining op onze locatie in Heemskerk. Aan het eind van de training ontvangt u een certificaat van deelname.

Duur: 1 dagdeel (inclusief lunch)

Investering: € 795 voor de training en intake op locatie. Voor relaties met een Standaard service abonnement is dat €695. Bij een Uitgebreid abonnement betaalt u €595.

Vereiste voorkennis: basistraining

Wilt u zich inschrijven? Gebruik dan ons inschrijfformulier. Voor meer informatie belt u naar 0251-203000 (optie 4).

unTill Up2Date

U werkt al een tijdje met unTill. Ondertussen heeft unTill nieuwe functionaliteiten gekregen. En ook  de gebruikersinterface heeft een facelift ondergaan. Natuurlijk wilt u gebruikmaken van de laatste technieken. Met unTill Up2Date zorgen we ervoor en houdt u de routing die u bent gewend.

Resultaat

Na de update heeft u de nieuwste versie van unTill en is de gebruikersinterface weer helemaal up-to-date. De voor u bekende routing én uw bedrijfsspecifieke instellingen nemen we hier uiteraard in mee. Ook schoont onze consultant voor u de database op. Items die u niet meer gebruikt, gaan uit het systeem. Verder geven we u een korte training waarna u de basisfuncties in de gebruikersinterface van unTill kunt gebruiken en uw collega’s kunt trainen.

Met unTill Up2Date doen we het volgende:

  • unTill is geüpgraded naar de meeste recente versie
  • Uw unTill-installatie heeft de nieuwste look & feel (startscherm, bestelscherm, bonnen) voor uw kassa en handhelds
  • U weet hoe de nieuwe functionaliteiten werken
  • Alle bestaande koppelingen zijn geactualiseerd en aangepast naar de nieuwste mogelijkheden
  • Eventuele overige wensen zijn doorgevoerd

Voor wie

De training is geschikt voor iedereen die enige ervaring heeft met unTill. Meestal als:

  • u al ruime tijd met unTill werkt
  • gewenste nieuwe functionaliteiten al wel beschikbaar zijn in unTill, maar niet in de huidige gebruikersinterface
  • de horecagelegenheid een nieuwe eigenaar heeft

Voor een zo effectief mogelijke update neemt onze consultant na inschrijving eerst contact met u op. Daarmee zorgt hij ervoor dat hij de situatie van uw horecagelegenheid zo helder mogelijk heeft. Vervolgens bereiden we alle aanpassingen voor via een telefonische intake en zorgen we aansluitend voor de update op uw locatie. De aansluitende uitleg zal vanwege de effectiviteit voor maximaal 3 medewerkers van uw horecagelegenheid worden gegeven.

Duur: 2 uur op locatie

Investering: € 495 voor relaties met een Standaard serviceabonnement, € 395 voor relaties met een Uitgebreid service abonnement. Dit bedrag is inclusief voorbereidingstijd en reiskosten van de consultant.

Vereiste voorkennis: dagelijks gebruik van unTill

Wilt u zich inschrijven? Gebruik dan ons inschrijfformulier. Voor meer informatie belt u naar 0251-203000 (optie 4).

adnamicsmen

Met elkaar kennis maken

Dit is team Adnamics.

Weten hoe wij voor u het verschil kunnen maken?

Wij werken voor onder andere