Er is veel veranderd de afgelopen maanden en het abnormale leven wordt inmiddels normaal. Adnamics helpt jou je in deze tijd te blijven ontwikkelen. Waarom? Juist in deze periode is het belangrijk om vooruit te kijken. Zo weet jij zeker dat je optimaal voorbereid bent als je straks weer mag knallen!

Lees hier welke handige zaken onze Optimizers speciaal voor jou hebben klaargezet.

Online Adviesgesprek

De horeca reageert razendsnel op veranderende omstandigheden, dat is wel gebleken! Nieuwe manieren van werken ontstaan en creatieve oplossingen volgen elkaar in snel tempo op. Één ding is zeker: de coronacrisis zal een keerpunt zijn voor velen.

En dat brengt ons naar het werkveld van de horeca. Juist in deze bizarre tijd is het goed om een efficiëntieslag te slaan. Maak daarom gebruik van onze expertise en ga in gesprek met een van onze ervaren adviseurs om te kijken of je huidige automatisering nog aansluit bij je plannen voor de toekomst.

Maak met mij een vrijblijvende afspraak voor een adviesgesprek

What’s New?

De afgelopen maanden is er weer veel veranderd. Wist je dat er ook veel maandelijkse veranderingen in unTill plaatsvinden? Niet voor niks zie je onze supportmedewerkers vaak in het systeem om je te voorzien van de meest recente unTill versie. Maar zijn die veranderingen voor jou inzichtelijk? En hoe kan je nog beter gebruik gaan maken van de nieuwste functionaliteiten van unTill? Adnamics neemt je graag mee in de nieuwste functies die specifiek voor jouw onderneming interessant zijn. Zo helpen onze Optimizers je ook in deze tijd om je te blijven ontwikkelen. Wil je ook kosteloos sparren met één van onze Horeca Consultants?

Bel mij om interessante noviteiten te delen

Adnamics Coffee & Learn

Na het succes van onze fysieke inloopdagen aan het begin van het jaar hebben we nu gekozen voor een online variant. Veilig vanuit je werkkamer een leerzame sessie bijwonen, wel zo prettig! De maand november staat in het teken van Managen en Beheren op afstand.

Als de horeca straks weer volop mag draaien wil je natuurlijk dat alles in jouw zaak op rolletjes loopt. Ook als je er zelf even niet bent. Dan is het goed om te weten dat er mogelijkheden zijn, waarmee je altijd en overal kunt (bij)sturen. Managen op afstand noemen we dat! In een gratis online sessie van 1,5 uur praten we je bij en heb je de ruimte om vragen te stellen. Zorg dat je klaar zit met je overheerlijke kop koffie en we gaan een leerzame sessie tegemoet.

Bekijk de inhoud en schrijf je direct in

In volle kracht vooruit met een systeemcheck

Heb jij al de ruimte genomen om na te denken over welke kansen je straks ziet voor je onderneming als de horeca weer open mag? Ook al nagedacht over je kassasysteem? Niet? Laat dit maar aan Adnamics over, wij zorgen ervoor dat je in de startblokken staat. Zo voorkom jij dat je tijdens de drukte van de heropening van de horeca achter in de rij moet aansluiten.

Laat een Periodieke Systeemcheck uitvoeren, waarbij de gehele horeca-automatisering van je onderneming doorgelicht wordt en onderhoud uitgevoerd wordt. Zo kan je goed voorbereid van start!

Hoe het werkt

Nog een bonus voor je!

De nieuwe realiteit vraagt veel van jou als horecaondernemer. Dit heeft invloed op jou en hoe jij je werk doet of gaat doen. Vergeet niet dat het je ook veel kan brengen. Adnamics helpt je graag met bonustijd (max. 60 minuten) welke je t/m 30 november kunt inzetten voor aanpassingen aan je database. Dus, pak je kans en laat voor eens en voor altijd het kerstmenu op de juiste manier in je kassa zetten. Daar heb je de komende jaren profijt van! Of wil je de printeraansturing wel eens grondig aanpakken, de verkoopzones op een juiste manier instellen of de artikelvolgorde laten aanpassen? Laat het ons weten en we passen het voor je aan! Langer dan een uur werk? Uiteraard informeren we je over de tijdsbesteding, zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan.

Dien direct je supportaanvraag in