Adnamics werkt met experts

Soms kan het voor het leveren van goede support handig zijn
om even met jou mee te kijken. Deze pagina helpt je om onze
supportdesk een blik op jouw scherm te gunnen. Let er op dat je geen
informatie op het scherm hebt waarvan je niet wilt dat de supportdesk
dit ziet.

Support op afstand?

Heb je een calamiteit en is het daardoor niet mogelijk om met het systeem te werken? Wanneer er bij jou een calamiteit ontstaat om welke reden dan ook, kan je ons altijd telefonisch bereiken 24 uur per dag en 7 dagen in de week. Voor minder dringende supportvragen, kan je een aanvraag indienen via onze supportpagina.

De eerste ondersteuning zal je ontvangen van een supportmedewerker. De medewerker zal je direct te woord staan en samen met jou op zoek gaan naar de beste oplossing om het kassasysteem weer werkend te krijgen en/of jouw vraag te beantwoorden. Indien de medewerker meer informatie nodig heeft, kan het voorkomen dat jouw systeem overgenomen wordt. Er wordt dan op afstand ingebeld met TeamViewer.

Klink enkel op ons verzoek op de button om het systeem over te nemen!