- Homepage
- Consultancy Projectmanagement
Adnamics is al meer dan 25 jaar een vertrouwde partner voor advisering en levering van kassasystemen voor de horeca. We onderscheiden ons met innovatieve hard- en software en een klantgerichte aanpak. Hierin staat een gedegen advies en opleiding door praktijkspecialisten voorop.
Projectmanagement
We informeren je graag over de stappen die je gaat doorlopen zodat we een soepele implementatie van het kassasysteem kunnen garanderen.
Stap 1 – Introductie en doornemen plaatsbepaling en bekabeling
De implementatie start met een introductie door een van onze consultants. Gedurende het project krijg je een consultant toegewezen die vinger aan de pols houdt en regelmatig contact heeft over de gang van zaken. Verder zullen de benodigde voorzieningen qua spanning en netwerk geïnventariseerd worden. Hierna is het voor alle betrokken partijen duidelijk wat er voor livegang van het systeem aanwezig moet zijn.
Stap 2 – Inrichten unTill applicatie
Wanneer alle benodigde informatie (artikelen, prijzen enz.) via ons aanlever-document in Excel goedgekeurd is, gaan we verder met het op maat bouwen en inrichten van de software en de gebruikersomgeving.
Stap 3 – Doornemen van de installatie en training
Tijdens de training wordt de configuratie van de installatie zorgvuldig met je doorgenomen en leer je het werken met unTill. Zo word je getraind in het dagelijks gebruik van unTill (frontoffice) en het onderhoud van de kassa (backoffice). Om je extra te verdiepen in de software hebben wij speciale e-learnings ter beschikking gesteld. Zo kun je op elk gewenst moment alle kennisitems nog eens rustig doornemen of extra te weten komen over je systeem.
Stap 4 – Aanpassingen doorvoeren n.a.v. training
Na de training en doorlopen van de configuratie zal de consultant de software waar nodig nog aanpassen en gereed maken voor live-gang.
Stap 5 – Installatie op locatie en live-gang
De oplossing wordt geïnstalleerd bij jou op locatie. Indien nodig zal de consultant alle benodigde specialisten of derde partijen die noodzakelijk zijn voor de livegang bij dit traject betrekken.
Stap 6 – Nazorg
Na livegang kan je samen met het team direct aan de slag. We stellen details waar nodig bij en voeren updates en onderhoud uit. We zorgen ervoor dat je na installatie voldoende mogelijkheid krijgt om je extra vragen en wensen door te geven.
Stap 7 – Oplevering
Circa 3 weken na de installatie komt de consultant langs op locatie voor de oplevering. Dit is een evaluatie van het traject. De consultant neemt openstaande vragen met je door, evalueert het traject, voert eventuele aanpassingen door in de database en installeert eventueel nog niet afgeronde werkzaamheden.
adnamicsmen
Met elkaar kennis maken
Dit is team Adnamics.

