Dit is team Adnamics

Adnamics vacature

Word jij onze nieuwe optimizer?

Dit is Adnamics!
Al ruim 25 jaar zijn we de leukste club van Noord-Holland! Met veel plezier en enthousiasme leveren wij innovatieve hard- en software aan mooie horecazaken zoals de Chin Chin Club, Fletcher Hotels en Foodhallen Amsterdam. Adnamics bestaat uit vakidioten die stuk voor stuk horeca in het DNA hebben. We gaan alleen voor het allerbeste en hebben het antwoord op de vraag al nog voor die is gesteld. Onze gedrevenheid om continu te zoeken naar de slimste oplossing is dan ook waar wij voor staan. Er wordt hard gewerkt, al is er natuurlijk ook tijd voor een persoonlijke noot. Veel van onze collega’s zijn onderweg, maar we zorgen dat we elkaar regelmatig zien op onze thuisbasis in Heemskerk.
Tenslotte geloven wij in een uitmuntende dienstverlening. We doen wat we beloven en dragen zo bij aan het succes van de horecaondernemer. Onze klanten waarderen dat en belonen dit met langlopende relaties. Niet voor niets spreken we dan ook liever niet van klanten, maar van partners. Oja! Vergeten we bijna te zeggen dat er voor de liefhebber elke vrijdag patat, kroketten of een bamihap is.

Wat je doet
Adnamics is op zoek naar een stagiair(e) die ons kan helpen en adviseren op het gebied van klanttevredenheid, zodat wij onze dienstverlening continu kunnen verbeteren en onze relaties nog beter kunnen bedienen.
Adnamics heeft reeds een analyse uitgevoerd van het klantenprofiel. Deze analyse geldt als basis voor jouw onderzoek. Naast dat we jouw eigen ideeën heel graag horen, hebben wij alvast wat gedachten opgedaan voor de invulling van het onderzoek:

  • Het analyseren en optimaliseren van het huidige klanttevredenheidsonderzoek
  • Kwalitatief en kwantitatief klanttevredenheidsonderzoek opzetten
  • Onderzoeken welke strategie werkt op het gebied van NPS-metingen voor moeilijk bereikbare doelgroepen

Tijdens jouw stageperiode zul je meelopen met onze collega’s, geen dag is hetzelfde en je werkt veel in teamverband. Daarnaast werk je zelfstandig aan jouw eigen onderzoeksopdracht.

Wat bieden we
• Flexibele werktijden
• Een dynamisch en bevlogen team waarin veel ruimte is voor eigen initiatief en gezelligheid
• Veel eigen verantwoordelijkheid, maar ook voldoende begeleiding vanuit de organisatie
• Een omgeving waar je veel kunt leren
• Een stagevergoeding
• Toegang tot 100+ online trainingen via GoodHabitz

Dit ben jij
Wij vinden het vooral belangrijk dat je goed matcht met onze klanten en niet terugdeinst voor telefonisch klantcontact. Je vindt het leuk om met horecaondernemers in gesprek te zijn, dit doe jij met een natuurlijke flair en oprechte interesse. We hopen dat je onderstaande punten in ieder geval meebrengt:

• Je bent bezig met een HBO-opleiding marketing/sales, communicatie, bedrijfskunde, commerciële economie of iets vergelijkbaars;
• Je pakt eenvoudig de telefoon op en vindt het leuk om met klanten in gesprek te zijn;
• Goede beheersing van de Nederlandse taal;
• Je bent zorgvuldig in de administratieve verwerking van je taken.

 

Interesse?
Klinkt dit helemaal als jouw afstudeeropdracht / stage? Laat ons dan snel weten wie je bent. Dit kan door het sturen van een korte motivatie naar sollicitaties@adnamics.nl onder vermelding van Afstudeeropdracht CX Strategie.