Servicedesk Medewerker

Vacature Adnamics

Ben jij altijd te vinden in de bruisende sfeer van restaurants, hotels of bars? En word je enthousiast van technische uitdagingen die meteen aangepakt moeten worden? Dan ben jij degene die wij zoeken voor de rol van Horeca Servicedesk Medewerker!

Maak kennis met Adnamics!

Al ruim 25 jaar zijn we de leukste club van Noord-Holland! Met veel plezier en enthousiasme leveren wij innovatieve hard- en software aan mooie horecazaken zoals Loetje, Fletcher Hotels en van der Valk. Naast de grote ondernemingen denken wij ook mee met vele lokale restaurants, cafés en barretjes. We gaan alleen voor het allerbeste en hebben het antwoord op de vraag al voor deze is gesteld. Onze gedrevenheid om voortdurend te zoeken naar de slimste oplossing is dan ook waar wij voor staan. Er wordt hard gewerkt, al is er natuurlijk ook tijd voor een persoonlijke noot. Veel van onze collega’s zijn onderweg, maar we zorgen dat we elkaar regelmatig zien op onze thuisbasis in Heemskerk. We doen wat we beloven en dragen zo bij aan het succes van de horecaondernemer. Onze klanten waarderen dat en belonen dit met langlopende relaties. Niet voor niets spreken we dan ook liever niet van klanten, maar van partners.

Wat ga je doen?

• Je verleent telefonisch support aan de eindgebruikers van het unTill kassasysteem en aanverwante hard- en software.
• Je zorgt ervoor dat meldingen netjes verwerkt worden en volgens de afgesproken procedures en processen afgehandeld worden. De verzoeken komen meestal telefonisch, via de website of via de mail binnen.
• Je draagt verbetervoorstellen aan om het serviceproces te verbeteren en vindt het hierbij leuk om zo nu en dan werkinstructies en procedures op te stellen.
• Je werkt intensief samen met je andere supportcollega’s en zorgt voor een heldere afstemming in taken.
• Je draait op termijn mee in de periodieke avond en weekend consignatiediensten.

Kortom, als Horeca Servicedesk Medewerker is geen dag hetzelfde en werk je veel in teamverband. In deze functie werk je bij voorkeur fulltime, krijg je veel ruimte voor eigen initiatief, heb je de mogelijkheid om door te stromen naar de functie van Implementatie Consultant en krijg je een passend salaris.

Wie ben jij?

Wij vinden het vooral belangrijk dat je binnen ons team past en goed matcht met onze klanten. Je vindt het leuk om het eerste aanspreekpunt te zijn van onze klanten, dit doe jij met een natuurlijke flair en oprechte interesse. Als vanzelfsprekend ga jij tot het uiterste om de horecaondernemer een passende oplossing te bieden en laat je niet los tot je dit bereikt hebt. Verder vind je het een uitdaging om samen met je collega’s problemen op te lossen en samen resultaat te behalen. Je persoonlijkheid ontdekken we graag in een gesprek. Voorafgaand aan dit gesprek hopen we dat je onderstaande punten in ieder geval meebrengt:

• Afgeronde opleiding op MBO 3- of 4-niveau
• Vaardigheden op het gebied van systeem-, applicatie- en netwerkbeheer
• Affiniteit met de horeca
• Goede beheersing van de Nederlandse taal
• Je bent zorgvuldig in de administratieve verwerking van je taken

Wat wij bieden

Dynamische baan

Binnen een snelgroeiend bedrijf

Een goed salaris

Dat past bij jouw ervaring

Alle tools om

Jouw werk goed te kunnen uitvoeren

Hybride werken op zowel

Eén van de kantoren als thuis

25 Vakantiedagen

Met 8% vakantiegeld

Pensioenvoorzieningen

Die gunstig zijn voor jou

Persoonlijke ontwikkeling

Met ruimte voor eigen initiatief

Plezier in combinatie met

Bedrijfsuitjes en een jong team

Klinkt dit als jouw ideale baan?

Laat ons dan snel weten wie je bent. Stuur je CV inclusief motivatie naar sollicitaties@adnamics.nl onder vermelding van “Sollicitatie Horeca Servicedesk Medewerker’’.