Bezorg- en afhaalservice met de Adlivery webshop

By 20 maart 2020Lancering

De uitbraak van het coronavirus heeft een flinke impact en zorgt ervoor dat we ons momenteel in een bizarre situatie bevinden. De noodzakelijke maatregelen vanuit de overheid heeft onze branche serieus getroffen. Op zoek gaan naar creatieve alternatieven voor je onderneming is wat iedereen momenteel bezighoudt. Adnamics snapt je dilemma en biedt daarom een online besteldienst aan die automatisch gekoppeld is met het unTill kassasysteem: de Bestelwebsite Adlivery.

Bestellen via onze bestelwebsite is heel eenvoudig. De klant maakt op de site een account aan, voegt zijn producten toe, geeft aan op welk tijdstip hij de bestelling wil afhalen of laten bezorgen en hoe hij wil betalen; direct via iDeal of aan de bezorger of in jouw horecazaak. Omdat onze bestelwebsite een directe koppeling heeft met de unTill kassa, komt de bestelling automatisch in de kassa terecht. Vervolgens handel je deze volgens je eigen procedure af.

Je hebt het zelf voor het zeggen

Je geeft zelf in de unTill kassa aan welke artikelen je via de website beschikbaar maakt om te bestellen. Ook geef je verplichte- en free options aan zoals je dat al doet voor de unTill kassa en ken je en speciaal prijsniveau toe aan de verkochte online artikelen. Natuurlijk kan je in jouw eigen online beheeromgeving van de bestelwebsite ook onderdelen als openingstijden, bezorgtijden, logo en huisstijlkleur toevoegen om de bestelwebsite in je eigen huisstijl op te maken. Uiteraard vind je in de beheeromgeving al jouw geregistreerde klanten en de geplaatste bestellingen terug.

Compleet pakket, voordelig tarief

Adlivery is handzaam, voordelig en snel. Hieronder vind je een overzicht van wat je precies krijgt, hoe we de website implementeren en wat de kosten zijn.

Wat je krijgt

  1. Een eigen bestelwebsite in jouw eigen huisstijl.
  2. Bestelwebsite op eigen domeinnaam. Heb je zelf geen domein? Dan kan je gebruik maken van het Adlivery-domein.
  3. Een eigen beheeromgeving zodat je inzicht hebt in alle informatie over jouw klanten en hun bestellingen. Ook kan je hier jouw webshop onderhouden.

Stappenplan

  1. Je levert bij ons de gegevens aan die we nodig hebben om de bestelwebsite te maken. Hiervoor sturen we je een invullijst.
  2. Op basis van deze gegevens nemen we contact met je op om de website op te zetten. We begrijpen dat je snel in het bezit wil zijn van een werkende webshop. Binnen uiterlijk 2 werkdagen is jouw webshop live en klaar voor gebruik.
  3. Zodra de site in de lucht is, nemen we contact op om de werking ervan met jou te testen.

Aangepaste prijs in verband met het coronavirus

We begrijpen dat het nu onwenselijk kan zijn om een nieuwe maandelijkse betaalverplichting aan te gaan. Daarom nemen wij vanuit Adnamics het maandelijkse tarief van € 50,- voor onze rekening zolang de maatregelen van de overheid gelden. Voor de implementatie vragen we een eenmalig bedrag van € 200,-. Indien je nog niet bezit bent van een TP-API licentie zijn de kosten voor deze licentie €295,-. Hierin hanteren wij een flexibele betalingstermijn van 30 dagen.

Interesse? Vraag Adlivery direct aan

×

Weten hoe wij voor jou het verschil kunnen maken?

Wij verkopen geen losse producten, maar bieden je een totaaloplossing!

Neem contact op