Adlivery maakt online bestellen slimmer en goedkoper

By 2 april 2018Lancering

U merkt het vast ook. Steeds meer gasten kiezen voor online bestellen of afhalen. Een goede ontwikkeling want zo kunt u uw omzet een boost geven. Toch komen er ook kosten bij kijken en heeft u vaak een extra medewerker nodig die de bestellingen aanneemt. Adnamics snapt uw dilemma. Daarom hebben we Adlivery ontwikkeld; een online besteldienst die rechtstreeks is gekoppeld aan uw unTill kassa. Eerlijk, efficiënt, handig én voordelig.

Bestellen via onze bestelwebsite is heel eenvoudig. De klant maakt op de site een account aan, voegt zijn producten toe, geeft aan op welk tijdstip hij de bestelling wil afhalen of laten bezorgen en hoe hij wil betalen; direct via iDeal, cash aan de bezorger of in uw zaak. Omdat onze bestelwebsite een directe koppeling heeft met uw unTill kassa, komt de bestelling automatisch in uw kassa terecht. Vervolgens handelt u deze volgens uw eigen procedure af.

U heeft het voor het zeggen

U geeft zelf in uw unTill kassa aan welke artikelen u via de website beschikbaar maakt om te bestellen. Ook geeft u verplichte en free options aan zoals u dat al doet voor de unTill kassa en kent u een speciaal prijsniveau toe aan de verkochte online artikelen. Natuurlijk kunt u in uw eigen online beheeromgeving van de bestelwebsite ook onderdelen als openingstijden, bezorgtijden, logo en huisstijlkleur toevoegen om uw website in uw huisstijl op te maken. Uiteraard vindt u in de beheeromgeving al uw geregistreerde klanten en de geplaatste bestellingen terug.

Compleet pakket, voordelig tarief

Adlivery is handzaam, voordelig en snel. Hieronder vindt u een overzicht van wat u precies krijgt, hoe we de website implementeren en wat de kosten zijn.

Wat u krijgt

  1. Een eigen bestelwebsite in uw eigen huisstijl.
  2. Bestelwebsite op eigen domeinnaam. Heeft u zelf geen domein, dan kunt u gebruikmaken van het Adlivery-domein.
  3. Een eigen beheeromgeving zodat u inzicht heeft in alle informatie over uw klanten en hun bestellingen. Ook kunt u hier uw webshop onderhouden.

Stappenplan

  1. U levert bij ons de gegevens aan die we nodig hebben om de bestelwebsite te maken. Hiervoor sturen we u een invullijst.
  2. Op basis van deze gegevens nemen we contact met u op om de website op te zetten.
  3. Zodra de site in de lucht is, nemen we contact op om de werking ervan met u te testen.
  4. U ontvangt een gebruikershandleiding om zelf uw website te beheren.

Kosten

  1. Een vast bedrag van slechts 50 euro per maand, ongeacht het aantal bestellingen. Dus geen vergoeding per bestelling. Dit tarief is inclusief hostingkosten en support.
  2. Kosten voor het afhandelen van iDeal betalingen via Mollie (29 cent per transactie, geen abonnementskosten).
  3. Eenmalige setup-kosten van 395 euro. Wij verzorgen dan de realisatie van uw eigen bestelwebsite.
  4. Een TPAPI-licentie als u deze nog niet heeft. Deze licentie kost 295 euro.

Interesse? Vraag Adlivery direct aan

×

Weten hoe wij voor u het verschil kunnen maken?

Wij verkopen geen losse producten, maar bieden u een totaaloplossing!

Neem contact op